Medicinska dermatologija

Ul. Antuna Gustava Matoša 10, 21 210 Solin
(trgovački centar Salona Mall (ex. Mercator) )
Email: info@poliklinika-pablo.hr

Radno vrijeme: prema dogovoru

Koža je najveći organ ljudskog tijela, živa biološka barijera koja nas štiti od štetnih vanjskih utjecaja, ima ulogu u reguliranju tjelesne temperature i dio je naših tijela kojim se predstavljamo svijetu. Samim time nije iznenađujuće da se promjene i oboljenja kože odražavaju na samopouzdanje ljudi i smanjuju kvalitetu života. Promjene na koži mogu biti uzrokovane različitim bolestima i stanjima, kao i oštećenjima koja se nagomilavaju tijekom starenja, izlaganju suncu i ostalim štetnim vanjskim utjecajima.
Kroz godine se dermatologija, kao medicinska grana, razvijala u smjeru estetske dermatologije koja za cilj ima usporiti i ukloniti tragove starenja kože te naglasiti i korigirati ljudsku ljepotu. Estetski postupci su postali svakodnevni dio života ponajviše ljepšeg spola, a u novije vrijeme i sve češće u muškoj populaciji.

Specijalistički dermatološki pregled – pregled, dijagnostika i terapija bolesti kože

Dijagnostika i liječenje spolno prenosivih bolesti

Dermatoskopija pigmentiranih i drugih lezija kože – Pregled madeža

Specijalistički pregled i liječenje bolesti vlasišta – pregled, dijagnostika i terapija bolesti vlasišta