Fizikalna terapija

Ul. Antuna Gustava Matoša 10, 21 210 Solin
(trgovački centar Salona Mall (ex. Mercator) )
Email: info@poliklinika-pablo.hr

Radno vrijeme: ponedjeljak – petak: 12:00 – 19:00 h

Obratite nam se s povjerenjem i povjerite nam brzu i stručnu rehabilitaciju nakon operacije ili ozljede.

Time se osigurava visokokvalitetna fizikalna terapija uz individualno pripremljene rehabilitacijske programe za :

1. bolna stanja zglobova i kralješnice u sklopu upalnih (artritis) i degenerativnih bolesti (artroza)
  2.  sportske ozljede i sindromi prenaprezanja kod sportaša profesionalaca i rekreativaca
  3. preoperativnu i postoperativnu rehabilitaciju nakon ortopedskih zahvata na velikim zglobovima
    (npr. artroskopske rekonstrukcije tetiva i ligamenata, ugradnja totalne ili parcijalne endoproteze)
  4. postoperativnu rehabilitaciju nakon kirurških zahvata na kralježnici
  5. postraumatska stanja

Program rehabilitacije prilagođava se individualno ovisno o samoj bolesti i oštećenju, odnosno operativnom zahvatu te osobnim potrebama bolesnika s ciljem što bržeg povratka u svakodnevne životne aktivnosti.

Usluge poliklinike:

McKenzie metoda

Mehaničke dijagnoze i terapije.

Termoterapija

Primjena topline i hladnoće u terapijske svrhe. Razlikujemo površnu i duboku termoterapiju.

Krioterapija

Terapijski se koristi u svim akutnim upalnim stanjima, postraumatskim i postoparativnim stanjima, opeklinama, osim u slučaju preosjetljivosti na hladnoću i krioglobulinemije.

Kinesiotaping

To je specifična tehnika postavljanja elastičnih traka u terapijske svrhe. Koristi se u liječenju mišićno – ligamentarnih oštećenja, otklanjanja bolnih stanja i otklanjanju edema.

Elektroterapija

Primjena električne struje u terapijske svrhe. Dijeli se prema frekvenciji struje kojom se koristimo. Kontraindikacije su akutne bolesti, upale ili infektivna stanja, promjene kože na mjestu aplikacije, ugrađen trajni elektrostimulator srca te trudnoća.

Terapijski ultrazvuk

Vrsta dubinske termoterapije.
Djelovanje ultrazvuka je mehaničko, biokemijsko i fizikalnokemijsko te toplinsko.
Terapijski efekt postiže se povećanjem temperatre tkiva na primijenjenom području, povećanoj cirkulaciji i izmjeni tvari, povećanoj elastičnosti tkiva.

Individualna kinezioterapija

Oporavak nakon operacije ili ozljede zglobova ili kralježnice uvelike ovisi o dobroj rehabilitaciji. Kako bi oporavak bio što brži i bezbolniji, ona mora biti pravovremena, ciljana u odnosu na bolest ili ozljedu, uvažavajući specifičnosti ozljede ili operacije te usmjerena prema željama i osobnim ciljevima svakog bolesnika – individualno prilagođena bolesniku!

Sportska masaža

Sportska masaža je posebna tehnika masaže koja se primjenjuje u svrhu prevencije i liječenja ozljeda sportaša. Sastavni je dio treninga i natjecanja te ima važnu ulogu u životu svakog sportaša.

Pripremajuća masaža se izvodi 30min – 24h prije sportskog događaja. Cilj joj je povećati cirkulaciju, fleksibilnost i mentalnu budnost. Može se kombinirati s vježbama istezanja i zagrijavanja. Izvodi se kratko, brzo i agresivno radi zagrijavanja i povećanja protoka krvi. Pripremajuća masaža smanjuje stres i tjeskobu sportaša i povećava spremnost i koncentraciju.

Medicinska masaža

Ovaj tip masaže možemo izdvojiti kao najučinkovitiji i klijentima najprivlačniji tip masaže iz razloga jer se služi nizom sustavnih pokreta na tijelu s ciljem manipuliranja tjelesnim tkivima (kožom, potkožjem, mišića i mišićnom fascijom). Masaža se izvodi rukama u svrhu izravnog ili neizravnog djelovanja na mišićni i živčani sustav te crikulaciju krvi i limfe. Medicinsku masažu primjenjujemo usmjeravajući se prema dijagnostici i problemu radi kojeg se osoba i javila za tretman.